naspyk naspyk .

naspyk

سفارش لينك سازي داخلي سايت شما

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۸:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چاپ روي سنگ

در مورد چاپ روي سنگ  بيشتر بدانيم – سنگ يكي از متريال‌هاي اصلي در دكوراسيون بوده و از قديم تا امروز جايگاه خاصي در ميان معماران دارد. سنگ از جذابيت منحصربه‌فردي برخوردار است و جلوه‌ي ويژه‌اي به فضا و دكور مي‌دهد كه باعث مي‌شود استفاده از آن طرفداران زيادي داشته باشد.

پرطرفدار بودن اين متريال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگيرد. در همين راستا روي سنگ چاپ انجام مي‌شود و طرح‌ها و عكس‌هاي مختلف روي آن حك مي‌شود. در حقيقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زيبايي و جذابيت آن مي‌شود.

با استفاده ازاين نوع چاپ مي‌توان دكوراسيوني جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از اين امكان به غير از دكوراسيون مي‌توان در موارد ديگري هم استفاده كرد كه در ادامه هركدام را مطرح خواهيم كرد.

البته جدا از بحث زيبايي و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزيت اقتصادي نيز دارد . چراكه مي‌توان خيلي راحت تصاوير و طرح‌هاي جديدي را روي سنگ‌هاي ارزان يا سنگ‌هايي با طرح ضعيف، چاپ كرد تا در نهايت با صرف هزينه‌اي اندك، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب ميل مشتري هم رسيد.

در اين مطلب قصد داريم بيشتر درباره‌ي چاپ روي سنگ و كاربردهايش صحبت كنيم، پس با ما همراه باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۲:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مركز مشاوره

دكتر امير آرامي
كارشناس گفتار درماني
،كارشناس ارشد آسيب شناسي گفتار و زبان ،
دكتري علوم تربيتي و كودكان استثنايي ،
مدير مركز گفتار درماني ،كاردرماني و روانشناسي مهر آريا در كرج از سال هفتاد و هشت ،BIH ، DIH و DIHhom از انگليس ، عضو LMHI و درمانگران بدون مرز طب مكمل ، عضو انجمن هوميوپاتي ايران ، هيپنوتراپيست و رواندرمانگر به روش هيپنوتراپي و EMDR , دبير كارگروه پزشكي توانبخشي اختلالات عصب تكاملي كرج , گفتار درمانگر منتخب نمونه استان البرز در سال ۹۵ از طرف نظام پزشكي ،عضو هيئت مديره و دبير شعبه استان البرزانجمن گفتار درماني ايران ، مدرس و مجري كارگاه هاي ويژه توانبخشي عصبي شناختي ، ارتباط موثر درمانگر و درمانجو ، و حوزه هاي درمان و توانبخشي اختلالات گفتاروزبان ،
و روانشناسي والد و كودك
، پژوهشگر و علاقه مند در زمينه علوم اعصاب شناختي ، نوروتراپيست به روش نوروفيدبك و تي دي سي اس ، مترجم و نويسنده كتب و مقالات علمي منتشر شده در نشريات بين المللي و …. موسيقي درمانگر و عضو انجمن كاربرد موسيقي در سلامت تن و روان ،گواهي آموزش موسيقي درماني از WAPR ,
نوازنده تار ،ستار و دف

كلينيك و مركز مشاوره در طالقاني كرج، با حضور مشاوران و متخصصان مجرب و حرفه اي، در زمينه گفتار درماني، كاردرماني، روانشناسي و مشاوره خانواده به صورت تخصصي فعاليت مي كند. جهت كسب اطلاعات بيشتر از خدمات كلينيك مشاوره با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

روش هاي يادگيري و درك بهتر زبان انگليسي (English language)

 

يك سوال رايج درباره آموختن و سبك يادگيري اين زبان است.

توجه كنيد كه براي تمرين مهارت نوشتن به زبان انگليسي لازم است به صورت روزانه آن را تمرين كنيد. ميزان توانايي نوشتن افكار و ايده هاي روزانه خود و آنچه براي شما به زباني ديگر اتفاق مي افتد، نشانگر خوبي براي چقدر مسلط بودن شماست.

تمرين رايتينگ يا نوشتن در يك ژورنال نه تنها به شما مي گويد كه چگونه مي توانيد خود را بيان كنيد ، بلكه ميزان واژگان و دانش زبان دوم خود را نيز نشان مي دهد. اگر توجه داشته باشيد كه واژگان كافي براي بيان ايده نداريد، اين زمان شروع يادگيري است. تدريس خصوصي زبان انگليسي  نيز بسيار حائز اهميت مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۷:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)