naspyk naspyk .

naspyk

اجزای بلوک زن

تعداد این قالب ها در دستگاه های بلوک زن متغیر است. در برخی از دستگاه های بلوک زن، قابلیت تغییر قالب وجود دارد. به این ترتیب، می توان با یک دستگاه، چندین مدل بلوک تولید کرد. امروزه با استفاده از قالب های مختلف، بلوک های ساده یا نمادار ، دو سوراخه، سه سوراخه، شش سوراخه و ... تهیه می کنند. بلوک های نمادار، بلوک هایی هستند که یک سمت آنها دارای فرورفتگی های کمی است و در طرف دیگر برجستگی های جزئی وجود دارند. سمباده برای تراش بلوک به کار می رود.

 


پمپ و موتور :

پمپ و موتور جزء اجزای اصلی بلوک زن به شمار می روند. موتوری که در دستگاه های بلوک زن وجود دارد، از نوع تک موتوره چکشی و یا دو موتوره چکشی می باشد. نیرویی که این موتورها تولید می کنند برای ویبره و حرکت دستگاه استفاده می شود.

 


گیربکس موتور :

گیربکس موتور، نقش مهمی در حرکت و جابه جایی بلوک زن ایفا می کند.

 


ویبره :

زمانی که مصالح را درون قالب ها می ریزند، خلل و فرج و حفره هایی در آن وجود دارند. برای از بین بردن این حفره ها و متراکم کردن مصالح در بلوک زن از ویبره استفاده می شود.

 


شاسی :

شاسی در واقع همان بدنه دستگاه بلوک زن است که شامل نبشی آهنی، ورق دور سمباده، ورق دور قالب، چرخ و تیرک می گردد.

قیمت دستگاه بلوک زنی

قیمت دستگاه بلوک زنی ثابت نیست و به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه، وجود یا عدم وجود باکت، تعداد موتور، تعداد قالب، مواد به کار رفته در بدنه، چند کاره بودن دستگاه، برند، شرکت تولید کننده و ... بستگی دارد. دستگاه هایی که به صورت اتوماتیک کار می کنند، نسبت به سایر مدل ها قیمت بالاتری دارند. در واقع، تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. علاوه بر این، هر چقدر موادی که در ساخت بدنه دستگاه به کار رفته اند، کیفیت بهتر و مقاومت بالاتری داشته باشند، قیمت دستگاه بلوک زنی بیشتر می شود. تعداد قالب در مدل های مختلف دستگاه بلوک زنی متفاوت است. هر چقدر این عدد بزرگتر باشد، قیمت دستگاه هم گران تر می شود. یعنی قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک سیلودار 22 قالبه بیشتر از بلوک زن اتوماتیک سیلودار 12 قالبه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بلوک زن با ما در ارتباط باشید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۷:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)