naspyk naspyk .

naspyk

روش های یادگیری و درک بهتر زبان انگلیسی (English language)

شما می توانید از فرهنگ لغت ها برای کمک به شما در این زمینه استفاده کنید. هرچه بیشتر به جستجوی کلمات و اصطلاحات جدید بپردازید، واژگان شما بیشتر می شوند. اگر می توانید هر روز بنویسید، حتی اگر فقط یک جمله یا یک بند باشد، اما حتما بنویسید. همچنین، هرچه بیشتر درباره موضوعات مختلف بنویسید بهتر است.

سعی کنید که یک مجله فراگیر داشته باشید. علاوه بر داشتن ژورنال شخصی، باید سعی کنید در یک ژورنال مشاهده نیز بنویسید. در این ژورنال فقط می توانید در مورد آنچه می بینید بنویسید تا آنجا که ممکن است توصیفی باشد.

سعی کنید برای اینکه آن را به یک فعالیت جالب تبدیل کنید، ترجیح داده می شود به مکان هایی همانند یک کتابخانه یا کلاس زبان بروید و یک بار در آنجا سعی کنید همه چیزهایی را که می بینید توصیف کنید. این روش دیگری برای گسترش واژگان و تقویت مهارت های نوشتاری است.

از یک فرهنگ لغت خوب استفاده کنید. اگر شما یک یادگیرنده بصری هستید و فقط می توانید همه چیز را به بهترین شکل به یاد بیاورید وقتی آن ها را می نویسید، فکر می کنم یک فرهنگ لغت شخصی می تواند برای شما بسیار خوب عمل کند. اما آموزش رایگان زبان انگلیسی  نیز می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

یک دفترچه یادداشت جداگانه با خود داشته باشید و کلمات ناشناخته ای را که در آن آمده اید بنویسید. در زیر هر کلمه، معنی آن را یادداشت کنید و همچنین جمله ای را ایجاد کنید که نشان می دهد چگونه می توانید از آن به طور دقیق استفاده کنید. اگر یک دوست علاقه مند به یادگیری زبان دارید از او بخواهید که عبارت ها را از شما سوال کند و سعی کنید دایره لغات خود را تقویت نمایید.

صرف نظر از موضوع، خواندن یک فعالیت بسیار مفید است. این تحریک ذهنی باعث تقویت حافظه، تفکر تحلیلی و مهارت نوشتاری شما خواهد شد و همچنین واژگان شما را گسترش می دهد. نحوه خواندن به شما کمک می کند تا به زبان اول خود بهتر بیان کنید که با زبان دوم تفاوتی ندارد. مطالعات نشان داده اند که خواندن به زبان دوم می تواند مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را به طور بالقوه تقویت کند. تا حد امکان  و در انواع ژانرهای مختلف بخوانید.

گوش دادن به انواع چیزها همانند گوش دادن به یک زبان دوم تقریبا همان مزیت خواندن آن را به من می دهد. همه آن ها به شما کمک می کنند تا واژگان خود را گسترش دهید، دانش خود را در مورد گرامر تقویت کنید، درست صحبت کنید و غیره را نیز تمرین نمایید. اما تفاوت اندکی بین آن ها وجود دارد. گوش دادن به شما با صدای بلند و واضح، نحوه تلفظ کلمات را نشان می دهد. این کلید اصلی برای درک خود در هنگام صحبت است. گوش دادن به موارد مختلف برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی نیز مهم است. اخبار، رادیو، فیلم، آهنگ، برنامه های آشپزی، ورزش و بسیاری از منابع آموزشی دیگر همه آن ها به شما کمک می کنند.

به مطالعه دستور زبان اهمیت دهید. بسیاری از افراد فکر می کنند که مطالعه گرامر کسل کننده است. من اولین فردی بودم که در کلاس وقتی جوان تر بودم این را گفتم، اما اکنون اهمیت آن را می فهمم. برای برقراری ارتباط و درک درست کارها، شناخت خوب از کارایی زبان ضروری است. همچنین، هر آنچه که معمولا در زندگی روزمره ما شنیده می شود، صد درصد دقیق نیست. از این رو برخی از قوانین دستور زبان به ما کمک می کند تا درک کنیم که چرا باید این را به جای آن بگوییم.

همانطور که می توانید صحبت کنید، بیان کلامی می تواند مانعی باشد برای بسیاری از افراد غیر بومی هنگام تلفظ مناسب، یا وقتی که آن ها نتوانند ایده های خود را سامان دهند و آنچه را که در ذهنشان است به وضوح بیان کنند.

برای تمرین بیشتر سعی کنید که مکالمه زبان انگلیسی را تمرین کنید. هرچه بیشتر صحبت کنید، اعضای گفتاری به مکانیک فیزیکی ساخت صداهای انگلیسی عادت خواهید کرد، بنابراین به شما کمک می کند تا دقیقاً با گذشت زمان آن ها را تلفظ کنید که این همه موضوع تمرین و صبر است. منتظر نمانید که یک گوینده بومی در اطراف شما باشد تا آموزش را شروع کند.

می توانید امروز شروع کنید. با صحبت کردن با خود در مقابل آینه شروع کنید. بعدا می توانید بخشی از یک گروه گفتگو با سخنرانان غیربومی باشید. همچنین می توانید با تکرار کلماتی که تولید مجدد برای شما دشوار است و یا حتی بهبود زبان را تمرین کنید. واقعیت امر این است که شما فقط با صحبت کردن یاد خواهید گرفت. بنابراین چون راهی برای دور شدن از آن حقیقت وجود ندارد، تا جایی که می توانید به زبان دیگری صحبت کنید.

سفر برای یادگیری زبان می تواند مفید باشد. زبان نیز یک فرهنگ است و بسیاری از جنبه های آن فقط اگر مدتی را در کشوری که در آن زبان مقصد صحبت می شود خواهید فهمید. درک بیشتر زبان و تسلط به یک زبان خارجی همچنین منجر به یادگیری مهم تر و مؤثرتری می شود، زیرا می توانید آن را با تمام حواس خود تجربه کنید. شاید شما بودجه سخت زیادی داشته باشید و سفر به خارج از کشور هم اکنون نمی تواند در لیست شما باشد. با این حال، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید زبان دوم را به خوبی بیاموزید. شما می توانید با انجام بسیاری از تمرین ها این زبان را به خوبی یاد بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۷:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)