naspyk naspyk .

naspyk

نوعروسان مراقب افسردگي باشند

رسيدن به سن قانوني يا ظاهر شدن كامل علائم بلوغ جسمي علت اين نيست كه تبديل به يك آدم بالغ از نظر رواني شده ايد. بعضي از افراد جوان و حتي ميانسال از نظر فيزيكي رشد نموده اند ، ولي در جنبه هيجاني و رواني، نه! اين اشخاص هنوز راه زيادي تا بزرگسال شدن دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۰۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

كابينت در تهرانسر

توليدكننده كابينت ( ممبران و هايگلاس ترك و ايراني، مبلمان اداري، پارتيشن، كمد ديواري، چارچوب و درب تمام چوب و روكش پي وي سي )

دكوراسيون يك لغت فرانسوي بوده كه معادل فارسي آن آذين بندي و يا آراستن مي باشد. بر اساس تعريف كلي، دكوراسيون داخلي عبارت است از هماهنگ سازي طراحي شده به منظور زيباتر شدن رنگ ها، اشيا و ديگر تجهيزات داخلي منزل و يا محل كار به صورت كاملا هنرمندانه و اصولي. دكوراسيون داخلي مانند ساير هنرها داراي سبك مخصوص به خود مي باشد، كه بر اساس سليقه و مد روز دستخوش تغيير و تحول مي شود. به عبارتي معماري داخلي همان خلق فضاست به طوري كه هم زيبا و هم كارآمد باشد. يك طراح داخلي بايد با اصول و اركان تخصصي معماري داخلي آشنا باشد. دكوراسيون داخلي حلقه ارتباط علم معماري و خلق فضا مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

راه جادويي چاقي صورت

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتي است كه كمتر كسي هست كه آنرا تجربه نكرده باشد. بسياري از ما با كوچك ترين تغيير دربرنامه و رژيم غذايي مان با لاغري صورت روبرو مي شويم. كافي است تمرين هاي سنگين ورزشي را از سر بگيريم تا در كوتاه ترين زمان ممكن جذابيت و زيبايي صورت مان را از دست بدهيم. لاغر شدن صورت يكي از رايج ترين مشكلاتي است كه بيشتر مردان و زنان در سرتاسر دنيا با آن روبرو هستند و براي درمان آن تلاش مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۴:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نانو فيلتراسيون

نانو فيلتراسيون NanoFiltration (NF) ، اندازه حفره هاي اين غشاها بين اولترافيلتراسيون UF و اسمز معكوس RO مي باشد. غشاهاي نانوفيلتراسيون براي تصفية آب شرب استفاده مي شوند و داراي خلل و فرج 001/0 تا mµ 002/0 و وزن مولكولي ناپيوسته (MWCO) حدود 200 دالتن هستند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۷:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)